Als je een bestelling doet bij Teamwear.be en deze hebt betaald gaan we jouw opdracht verder verwerken. Jouw bestelling zal mits voorradig worden verzonden via onze (pakket)vervoerders. In Nederland is dit PostNL en in België is dit Bpost. Doorgaans duurt het 2-5 werkdagen voor dat je jouw bestelling in huis hebt.
Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je hiervoor van ons een e-mail met alle verzendgegevens.
Wij leveren alleen aan fysieke adressen en dus niet aan postbusadressen.

Als je bij ons een bestelling doet boven € 50,00 worden er geen verzendkosten berekend.
Bij een bedrag onder € 50,00 zijn de verzendkosten € 5,95.

Bestelling afhalen

In verband met onze logistiek is het niet mogelijk om bestelling op de halen bij Teamwear.be

Bestelling wijzigen

Mocht je bij ons een bestelling hebben gedaan en je wilt achteraf toch nog een wijziging aanbrengen in je bestelling, kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Mits de bestelling nog niet verzonden is gaan we dan samen bekijken wat we nog voor jou kunnen betekenen.

Vaste verzendprijs

De verzendkosten van onze onlineshop zijn vastgesteld op € 5,95 voor bestellingen onder € 50,00. Voor bestellingen boven € 50,00 worden er geen verzendkosten berekend. Deze prijs hebben wij vastgesteld tot 31 maart 2019, je komt dus niet voor verrassingen te staan.

Beschadige verpakking

Mochten er beschadigingen zijn aan de verzendverpakking of doos, dan moet je dit direct op de scanner van de pakketvervoerder of vrachtbrief kenbaar maken. De reclame op jouw bestelling moet uiterlijk binnen 1 dag na ontvangst per e-mail (hello@teamwear.be) zijn ons gemeld worden.

Controleer de inhoud

Je hebt bij aflevering de verplichting om te onderzoeken of de producten van jouw bestelling voldoen aan de door ons opgestelde eisen. Mocht het zo zijn dat de producten niet aan deze eisen voldoen dan moet je Teamwear.be daarvan zo spoedig mogelijk en ieder geval binnen 5 werkdagen op de hoogte brengen. Je dient dat per e-mail (hello@teamwear.be) te motiveren waarom de producten niet aan deze eisen voldoen. Teamwear.be heeft dan de keuze om betreffende producten door jou te laten retourneren en te vervangen door nieuwe producten of hiervan de factuurwaarde te restitueren.

Hoe stuur je een bestelling retour?

Ondanks dat in onze webshop alle informatie over onze producten staat, kan het zijn dat je toch nog vragen hebt of je bestelling wilt ruilen of retourneren.
Er gelden wel enkele voorwaarden om bij ons te ruilen of te retourneren:

  1. Je moet een bestelling of artikel die je bij ons wilt ruilen/retourneren per e-mail bij ons aanmelden (hello@teamwear.be). De artikelen moeten binnen 7 werkdagen geretourneerd worden.
  2. Mocht je de bestelling of artikelen niet binnen 7 werkdagen retourneren dan kunnen wij de retourzending helaas niet meer accepteren
  3. Jouw retourzending moet worden voorzien van een (kopie) factuur en of een pakbon
  4. De artikelen moeten geretourneerd worden in de originele staat. De artikelen moeten dus  onbeschadigd en ongebruikt zijn. De artikelen moeten in de originele verpakking retour gestuurd worden.
  5. Retourzendingen zijn het risico voor jou als koper. Teamwear.be is niet verantwoordelijk voor het eventueel zoekraken of het beschadigen van de retourzending. Vraag altijd om een traceerde van jouw retourzending.
  6. De verzendkosten voor de retourzending komen voor jouw rekening
  7. Custom-made of maatwerk artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  8. Op beschadigde artikelen komt geen creditfactuur
  9. Als wij jouw retourzending hebben ontvangen, mits voldaan aan onze voorwaarden, dan zorgen wij voor terugstorten van het orderbedrag (exclusief de verzendkosten). Het orderbedrag zal uiterlijk binnen 30 dagen aan jou worden overgemaakt.

 

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »